onsdag 20 augusti 2014

LIKA genomfört, första reflektionen...

Oj, oj, oj... Analys av resultatet: "Du som ledare måste utarbeta en IT-plan för din enhet..." Med mera... Hm... Efter att ha genomfört LIKA känner jag mig än mer nedstämd över hur lite jag kan och därför ännu mer peppad och inspirerad inför kommande arbete med digitaliseringen i skolan och hur otroligt viktigt det är att vi får igång processen - på alla nivåer! Lätt panikslagen då planen, infrastruktur, datorer, Ipads, smartboards lyser med sin frånvaro och plånboken är tom och den dagliga verksamheten flåsar mig i nacken. Lärarna har vilja, idéer och engagemang, vilket är helt underbart. Det här kommer gå bra. Våra barn och ungdomar kommer blomma upp som vårlökar i april när de får vara med om ett arbetssätt som utgår från deras intressen och behov - på riktigt.

1 kommentar:

  1. Hej bloggadmin Jag vill dela med mig av några användbara artiklar här för alla som letar efter ekonomisk hjälp att ta sig igenom.
    Jag vill prata om en gudsrädsla långivare som lånar mig 400 000,00 USD för att finansiera mitt företag när jag inte kunde få hjälp från min samhällsbank här i Ohio, Mr Pedro var väldigt trevlig att arbeta med i alla aspekter av ekonomiskt bistånd så jag kommer råda alla här som letar efter ett lån att kontakta Mr Pedro på e-post / WhatsApp-text.
    Pedro E-post: pedroloanss@gmail.com

    SvaraRadera